Administrația sectorului 5 a finanțelor publice
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice BUCUREȘTI
Adresa și telefon
Adresa: Calea 13 Septembrie nr. 226, bloc. V 54, Sector 5, București C.P. 050735
Telefon: 021/4100612
Telefon asistență contribuabili: 031/4039160
Obtine indicații în Google Maps
Administrația financiară Sector 5 – ANAF București are arondate următoarele localități:
Sectorul 5
Administrația financiară Sector 5 – ANAF București oferă următoarele servicii:
- Acordarea de informaţii publice de interes general
- Acordarea de audienţe
- Accesul contribuabilului la Registrele Publice
- Furnizarea de informaţii cu privire la aplicarea legislaţiei fiscale
- Publicarea de materiale depersonalizate privind deciziile de soluţionare a contestaţiilor
- Publicarea pe site-ul ANAF a listelor debitorilor care înregistrează obligaţii fiscale restante conform Legii nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală
- Informarea generală trimestrială privind activitatea specifică ANAF şi rezultatele obţinute (Buletin Statistic Fiscal)
- Telverde pentru bonuri fiscale
- Realizarea procedurii amiabile pentru soluţionarea cazurilor de dublă impunere
- Emiterea de soluţii fiscale individuale anticipate
- Emiterea de acorduri de preţ în avans
- Înregistrarea în Registrul Contribuabililor
- Înregistrarea/Declararea sediului secundar
- Înregistrarea în scopuri de TVA a persoanelor impozabile
- Înregistrarea în registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
- Înregistrarea sediului permanent
- Stabilirea rezidenţei fiscale pentru persoanele fizice la sosirea/plecarea în/din România
- Înregistrarea/modificarea domiciliului fiscal
- Înregistrarea sediului fix
- Implementarea grupului fiscal unic
- Radierea din Registrul Contribuabililor
- Anularea înregistrării în scopuri de TVA
- Radierea din Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
- Comunicarea deciziei de declarare în inactivitate
- Comunicarea deciziei de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi
- Primirea şi procesarea declaraţiilor fiscale
- Schimbarea perioadei fiscale
- Asistenţă acordată contribuabililor în cazul problemelor (tehnice) cu privire la declaraţiile fiscale
- Rectificarea declaraţiilor fiscale
- Notificarea contribuabililor/plătitorilor pentru nedepunerea declaraţiilor
- Aprobarea regimului de declarare derogatoriu
- Accesul contribuabilului la informaţiile cuprinse în dosarul fiscal
- Eliberarea certificatului de atestare fiscală (persoană fizică şi persoană juridică)
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind nemodificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziilor de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere provizorie privind obligaţiile fiscale principale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de rambursare a taxei pe valoarea adăugată
- Publicarea datelor privind selecţia naţională a deconturilor cu opţiunea de rambursare a TVA
- Emiterea şi comunicarea deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere şi a deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare
- Emiterea şi comunicarea Înştiinţării privind stingerea obligaţiilor fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind compensarea obligațiilor fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de restituire a sumelor de la buget sau de acordare a dobânzilor în cazul sumelor de restituit sau de rambursat de la buget.
- Eliberarea certificatului de cazier fiscal
- Acordarea înlesnirilor la plata obligaţiilor fiscale restante (amânare la plată şi/sau eşalonare)
- Soluţionarea de către ANAF a contestaţiilor depuse împotriva actelor administrative fiscale
- Soluţionarea petiţiilor/cererilor/sesizărilor primite de la contribuabili
- Înregistrarea instituţiilor publice
- Radierea instituţiilor publice
- Recuperarea creanțelor pentru alte instituţii
- Asistenţă reciprocă la recuperare acordată altor state
Dă vestea!
on Facebook
5 Comments
Cum pot afla datoriile mele catre ANAF-sector 5 Bucuresti? (sunt persoana fizica)
Formularul 050 se poate depune online?
Daca da, va rog, indrumati-ma.
Multumesc!
Buna ziua. Mă numesc ***** *** și va scriu pe această cale în calitate de fiu al mamei mele ***** ***, din București strada ***** *** ****** Nr. **.
In cursul acestei luni mama mea a primit la domiciliu o decizie de impunere anuala cu numărul de înregistrare ************** din data de 26.11.2019 in care se menționează faptul că are platit suma de 23393 lei, suma ce rezultă din diferente de impozit pe venit realizat in anul 2014,câștigul net anual impozabil pe anul menționat fiind de 146625 lei. Precizez faptul că mama are un teren agricol în suprafață de 1 hectar arendat in loc.Mihailesti jud. Giurgiu, teren de la care primește anual o sumă modica ce variază în jurul valorii de 100 lei., iar impozitul pe această sumă i se scade la momentul platii către societatea la care este arendat.De unde această sumă datorata, având în vedere faptul că terenul în suprafață de 1 hectar și dacă s-ar vinde nu ar valora cat câștigul anual net pe anul 2014, așa cum reiese din comunicarea dv..
Pe cale de consecință, nu are de unde și de ce sa plătească aceasta sumă, rugămintea fiind de a mai verifica inca o dată cele descrise de către mine. Fac precizarea că suma achitată de către arendator pe anul în curs este de 349 lei, suma ce reprezintă plata către 3 persoane deoarece terenul nu este individualizat .In acest sens va pot prezenta referatul pe anul 2019 emis de către arendator in care se menționează plata descrisă mai sus, numarulcontractului 98 din anul 2014..
Fata de cele relatate va rog efectuați verificări și dispuneți.
Va mulțumesc.
Buna ziua! Acest site contine, printre altele, adresele administratiilor financiare din Romania. Orice mesaj trimis aici NU va ajunge la institutiile respective. Va rugam sa folositi datele de contact de pe aceasta pagina (telefon, email etc.) pentru a lua legatura cu Adm. Fin. Sect. 5 in vederea solutionarii problemei mentionate. Mult succes!
cum sa trimit la dv. o cerere de atestare fiscala.multumesc