AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice SATU MARE
17 iunie 2018
Administrația financiară Petroșani – AJFP Hunedoara
17 iunie 2018

AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice MARAMUREȘ

Administratii financiare
 


AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice MARAMUREȘ are arondate următoarele localități:
Ardusat, Ariniș, Asuaju de Sus, Baia Mare, Baia Sprie, Băița de sub Codru, Băsești, Bicaz, Cavnic, Cicârlău, Coaș, Coltău, Copalnic – Mănăștur, Dumbrăvița, Fărcașa, Gârdani, Groși, Oarța de Jos, Recea, Săcălășeni, Sălsig, Seini, Șișești, Tăuții – Măgherăuș, Ulmeni, Boiu Mare, Mireșu Mare, Remetea Chioarului, Satulung, Șomcuta Mare, Valea Chioarului

AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice MARAMUREȘ oferă următoarele servicii:

  • Acordarea de informaţii publice de interes general
  • Acordarea de audienţe
  • Accesul contribuabilului la Registrele Publice
  • Furnizarea de informaţii cu privire la aplicarea legislaţiei fiscale
  • Publicarea de materiale depersonalizate privind deciziile de soluţionare a contestaţiilor
  • Publicarea pe site-ul ANAF a listelor debitorilor care înregistrează obligaţii fiscale restante conform Legii nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală
  • Informarea generală trimestrială privind activitatea specifică ANAF şi rezultatele obţinute (Buletin Statistic Fiscal)
  • Telverde pentru bonuri fiscale
  • Realizarea procedurii amiabile pentru soluţionarea cazurilor de dublă impunere
  • Emiterea de soluţii fiscale individuale anticipate
  • Emiterea de acorduri de preţ în avans
  • Înregistrarea în Registrul Contribuabililor
  • Înregistrarea/Declararea sediului secundar
  • Înregistrarea în scopuri de TVA a persoanelor impozabile
  • Înregistrarea în registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
  • Înregistrarea sediului permanent
  • Stabilirea rezidenţei fiscale pentru persoanele fizice la sosirea/plecarea în/din România
  • Înregistrarea/modificarea domiciliului fiscal
  • Înregistrarea sediului fix
  • Implementarea grupului fiscal unic
  • Radierea din Registrul Contribuabililor
  • Anularea înregistrării în scopuri de TVA
  • Radierea din Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
  • Comunicarea deciziei de declarare în inactivitate
  • Comunicarea deciziei de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi
  • Primirea şi procesarea declaraţiilor fiscale
  • Schimbarea perioadei fiscale
  • Asistenţă acordată contribuabililor în cazul problemelor (tehnice) cu privire la declaraţiile fiscale

  • Rectificarea declaraţiilor fiscale
  • Notificarea contribuabililor/plătitorilor pentru nedepunerea declaraţiilor
  • Aprobarea regimului de declarare derogatoriu
  • Accesul contribuabilului la informaţiile cuprinse în dosarul fiscal
  • Eliberarea certificatului de atestare fiscală (persoană fizică şi persoană juridică)
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei privind nemodificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziilor de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere provizorie privind obligaţiile fiscale principale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei de rambursare a taxei pe valoarea adăugată
  • Publicarea datelor privind selecţia naţională a deconturilor cu opţiunea de rambursare a TVA
  • Emiterea şi comunicarea deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere şi a deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare
  • Emiterea şi comunicarea Înştiinţării privind stingerea obligaţiilor fiscale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei privind compensarea obligațiilor fiscale
  • Emiterea şi comunicarea Deciziei de restituire a sumelor de la buget sau de acordare a dobânzilor în cazul sumelor de restituit sau de rambursat de la buget.
  • Eliberarea certificatului de cazier fiscal
  • Acordarea înlesnirilor la plata obligaţiilor fiscale restante (amânare la plată şi/sau eşalonare)
  • Soluţionarea de către ANAF a contestaţiilor depuse împotriva actelor administrative fiscale
  • Soluţionarea petiţiilor/cererilor/sesizărilor primite de la contribuabili
  • Înregistrarea instituţiilor publice
  • Radierea instituţiilor publice
  • Recuperarea creanțelor pentru alte instituţii
  • Asistenţă reciprocă la recuperare acordată altor state



2 Comments

  1. alina spune:

    care este programul de functionare?

  2. Achim Ionut Marian spune:

    Buna ziua,am si eu o intrebare mi-au intrat banii de pe timbrul de mediu si in urma unor neintelegeri cu banca bani au fost virati inapoi in contul dumneavoasta. In urma cu aproximativ o luna am fost la sediul anaf din Baia Mare si am facut o cerere cu schimbarea contului,si am vb cu o doamna de la ghiseul nr4 si am fost informat ca dureaza o saptamana sa se vireze iar banii in contul nou ,a trecut aproape 4 saptamani intrebarea mea este cat mai dureaza sa intru in posesia banilor? multumesc

Dă-i un răspuns lui Achim Ionut Marian Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

57 − = 54