Administrația Județeană a Finanțelor Publice ILFOV
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice BUCUREȘTI
Adresa și telefon
Adresa: Str Lucrețiu Pătrășcanu nr 10, sector 3, București, C.P.030507, județul Ilfov
Telefon: 021/3401600
Telefon asistență contribuabili: 031/4039160
Obtine indicații în Google Maps
AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice ILFOV are arondate următoarele localități:
Afumați, Balotești, Brănești, Cernica, Ciolpani, Dascălu, Dobroești, Găneasa, Glina, Grădiștea, Gruiu, Moara Vlăsiei, Nuci, Otopeni, Pantelimon, Periș, Petrăchioaia, Popești Leordeni, Snagov, Ștefănești, Tunari, Voluntari
AJFP Administrația Județeană a Finanțelor Publice ILFOV oferă următoarele servicii:
- Acordarea de informaţii publice de interes general
- Acordarea de audienţe
- Accesul contribuabilului la Registrele Publice
- Furnizarea de informaţii cu privire la aplicarea legislaţiei fiscale
- Publicarea de materiale depersonalizate privind deciziile de soluţionare a contestaţiilor
- Publicarea pe site-ul ANAF a listelor debitorilor care înregistrează obligaţii fiscale restante conform Legii nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală
- Informarea generală trimestrială privind activitatea specifică ANAF şi rezultatele obţinute (Buletin Statistic Fiscal)
- Telverde pentru bonuri fiscale
- Realizarea procedurii amiabile pentru soluţionarea cazurilor de dublă impunere
- Emiterea de soluţii fiscale individuale anticipate
- Emiterea de acorduri de preţ în avans
- Înregistrarea în Registrul Contribuabililor
- Înregistrarea/Declararea sediului secundar
- Înregistrarea în scopuri de TVA a persoanelor impozabile
- Înregistrarea în registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
- Înregistrarea sediului permanent
- Stabilirea rezidenţei fiscale pentru persoanele fizice la sosirea/plecarea în/din România
- Înregistrarea/modificarea domiciliului fiscal
- Înregistrarea sediului fix
- Implementarea grupului fiscal unic
- Radierea din Registrul Contribuabililor
- Anularea înregistrării în scopuri de TVA
- Radierea din Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
- Comunicarea deciziei de declarare în inactivitate
- Comunicarea deciziei de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi
- Primirea şi procesarea declaraţiilor fiscale
- Schimbarea perioadei fiscale
- Asistenţă acordată contribuabililor în cazul problemelor (tehnice) cu privire la declaraţiile fiscale
- Rectificarea declaraţiilor fiscale
- Notificarea contribuabililor/plătitorilor pentru nedepunerea declaraţiilor
- Aprobarea regimului de declarare derogatoriu
- Accesul contribuabilului la informaţiile cuprinse în dosarul fiscal
- Eliberarea certificatului de atestare fiscală (persoană fizică şi persoană juridică)
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind nemodificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziilor de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de impunere provizorie privind obligaţiile fiscale principale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de rambursare a taxei pe valoarea adăugată
- Publicarea datelor privind selecţia naţională a deconturilor cu opţiunea de rambursare a TVA
- Emiterea şi comunicarea deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere şi a deciziei referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare
- Emiterea şi comunicarea Înştiinţării privind stingerea obligaţiilor fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei privind compensarea obligațiilor fiscale
- Emiterea şi comunicarea Deciziei de restituire a sumelor de la buget sau de acordare a dobânzilor în cazul sumelor de restituit sau de rambursat de la buget.
- Eliberarea certificatului de cazier fiscal
- Acordarea înlesnirilor la plata obligaţiilor fiscale restante (amânare la plată şi/sau eşalonare)
- Soluţionarea de către ANAF a contestaţiilor depuse împotriva actelor administrative fiscale
- Soluţionarea petiţiilor/cererilor/sesizărilor primite de la contribuabili
- Înregistrarea instituţiilor publice
- Radierea instituţiilor publice
- Recuperarea creanțelor pentru alte instituţii
- Asistenţă reciprocă la recuperare acordată altor state
Dă vestea!
on Facebook