Cod CAEN 8220 | Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)

Grupa CAEN 822 | Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)

Codul CAEN 8220 include activităţi ale:
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către interior, care răspund la apelurile clienţilor folosind operatori umani, distribuţia automată a apelurilor, telefonie integrată princomputer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informaţii asupra produselor, de a trata solicitările de asistenţă ale clienţilor sau de a prelua reclamaţiile clienţilor
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către exterior, care folosesc metode similare pentru a
vinde bunuri sau servicii unor clienţi potenţiali, pentru a întreprinde studii de cercetare apieţei sausondajede opinie publică şi activităţi similare pentru clienţi

Cod CAEN 8220 – v2 2019 actualizat

Aveți completări legate de cod CAEN 8220 | Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center) ?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 + 8 =